Gdje mogu sklopiti ugovor?
Kada ću dobiti prvi račun?
Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana po završetku kalendarskog mjeseca (obračunskog perioda). Račun bi trebao stići na tvoju kućnu adresu oko 10. u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i nekoliko dana ranije.
Šta je obračunski period?
Obračunski period predstavlja mjesec korištenja usluga koje korisnik ima aktivne. To je period kalendarskog mjeseca.
Na koje sve načine mogu primiti račun?
Račun možeš primati poštom na kućnu adresu ili u elektronskoj formi na svoju e-mail adresu aktivacijom usluge e-račun.
Šta je e-račun?
E-račun je isti kao onaj koji primaš poštom ali stiže u digitalnom obliku na tvoj e-mail i uvijek ti je dostupan. Možeš ga trajno spremiti u digitalnom obliku i prikladan je za plaćanje Internet bankarstvom, a pogotovo je idealan za one koji račune plaćaju trajnim nalogom.

Ono što je najvažnije smanjuje nepotrebnu papirologiju i pomaže u očuvanju šuma. Zato aktiviraj na e-račun, budi ekološki osviješten i daj svoj doprinos u zaštiti životne sredine.
Kako da aktiviram e-račun?
Aktivaciju usluge možeš zatražiti prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa, kao i podnošenjem zahtjeva na najbližem haloo prodajnom mjestu.
Do kada moram platiti račun?
Datum dospijeća svakog računa je 15. u mjesecu u kojem je račun ispostavljen.
Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje računa možeš provjeriti putem USSD menija pozivom koda *100# i odabirom rednog broja 1 iz menija ili direktnim pozivom koda *101#. Pretplata i PDV nisu uračunati u provjeru stanja.
Kako mogu dobiti ispis obračunatih usluga?
Ispis, odnosno specifikaciju obračunatih usluga za prijašnje račune možeš zatražiti na najbližem haloo prodajnom mjestu, nakon čega će ti stići na adresu ispostave računa.

Ako želiš dobivati ispis svaki mjesec, aktivaciju usluge možete zatražiti na najbližem haloo prodajnom mjestu. Usluga je besplatna.
Do kada mi traje ugovor?
Ugovor može biti na neodređeni vremenski period ili na određeni vremenski period, tj. na 12 mjeseci ili 24 mjeseca.

Provjeru trajanja ugovora možeš obaviti na najbližem haloo prodajnom mjestu, pozivom korisničke službe na 0800 80 000 ili slanjem maila na podrska@haloo.ba
Kada najranije mogu obnoviti ugovor?
Ugovor se može obnoviti po isteku postojećeg ugovora ili 90 dana prije isteka postojećeg ugovora.
Kako aktivirati iMessage i FaceTime aplikaciju na iPhone uređajima?
Upute o ispravnoj aktivaciji FaceTime i iMessage aplikacija za iPhone uređaje dostupne su ovdje.

Nisi pronašao odgovor?