Da li mogu preći sa dopune na pretplatu?
Ako si korisnik haloo dopune i tvoji zahtjevi su se promijenili od kada si postao naš korisnik, imaš mogućnost prelaska na haloo pretplatu uz zadržavanje istog broja telefona. Dovoljno je da posjetiš najbliže haloo prodajno mjesto i izabereš pravu haloo tarifu za tebe uz mogućnost kupovine uređaja po povoljnim cijenama. Kupovinom telefona i potpisivanjem ugovora na 12/24 mjeseca, dobijaš brojne benefite.

Napomena: Stanje i iznos računa se ne prenosi, savjetujemo da isti iskoristiš prije prelaska na pretplatu.
Koju haloo tarifu da odaberem?
Odaberi svoju tarifu tako da spojiš željenu količinu MIN/SMS i MB.

  • MIN/SMS unutar mreže koristiš prema svim haloo dopuna i pretplata brojevima
  • MIN/SMS prema ostalim koristiš prema svim ostalim mobilnim i fiksnim mrežama u BiH
  • MB koristiš za surfanje u haloo mreži
Mogu li odabrati uređaj uz haloo tarifu?
Da, haloo pretplatnici imaju mogućnost kupovine uređaja, jednokratno ili na rate, uz ugovornu obavezu na 12/24 mjeseca. Prvi mjesečni račun sadrži iznos PDV-a na cjelokupan iznos uređaja i prvu mjesečnu ratu. Naredni mjesečni računi sadržavaju rate za uređaj bez PDV-a (preostalih 11 ili 23 rate).

Ukoliko se opredijeliš za SIM Only ponudu uz ugovornu obavezu na 12/24 mjeseca (korištenje tarife bez kupovine mobilnog uređaja), možeš ostvariti popust na mjesečnu pretplatu ili dobiti bonus duple MB svakog obračunskog perioda tokom 12/24 mjeseca trajanja ugovora.
Kako mogu provjeriti koju haloo tarifu koristim?
Kako mogu promijeniti haloo tarifu?
Tokom trajanja ugovorne obaveze možeš preći na tarifu sa istom ili višom mjesečnom pretplatom, bez naknade. Promjenu tarife možeš izvršiti na prodajnom mjestu jedanput tokom obračunskog perioda.

O izvršenoj promjeni tarife bit ćeš obaviješten SMS porukom.
Kako mi se obračunava pretplata ako u toku mjeseca promijenim tarifu?
Promjena tarife podrazumijeva proporcionalan obračun stare i nove tarife. Mjesečna pretplata za haloo tarifu obračunava se proporcionalno broju dana korištenja isto kao i uključeni broj MIN/SMS, dok se uključeni MB ne obračunavaju proporcionalno radi tehničke nemogućnosti. Isto vrijedi i za prijelaze između tarifa.
Kako mogu provjeriti stanje računa?
Stanje računa možeš provjeriti putem USSD menija pozivom koda *100# i odabirom rednog broja 1 iz menija ili direktnim pozivom koda *101#.

Pretplata i PDV nisu uračunati u provjeru stanja.
Kako mogu provjeriti trenutnu potrošnju?
Stanje uključenih MIN/SMS unutar mreže, MIN/SMS prema ostalim mrežama, interneta i aktivnih opcija možeš provjeriti putem USSD menija pozivom koda *100# i odabirom rednog broja 2 iz menija ili direktnim pozivom koda *102#.
Prenose li se neiskorišteni MIN/SMS i MB u naredni mjesec?
MIN/SMS i MB koji se ne iskoriste u toku mjeseca ne prenose se u naredni obračunski period.
Šta se događa nakon što iskoristim MIN/SMS i MB uključene u pretplatu?
Nakon što iskoristiš haloo MIN/SMS uključene u pretplatu, dodatni MIN i SMS se naplaćuju prema važećem haloo cjenovniku do kraja obračunskog perioda. Pogledaj važeći Cjenovnik haloo usluga ovdje.

Nakon što iskoristiš MB uključene u pretplatu, možeš koristiti internet po smanjenoj brzini do kraja kalendarskog mjeseca. Korištenje interneta po punoj brzini možeš nastaviti aktivacijom neke od Internet opcija.
Kako mogu koristiti Internet opcije?
Internet opcije ti omogućavaju korištenje mobilnog interneta po maksimalnoj brzini sve dok ne iskoristiš količinu dodijeljenih MB ili do isteka vremenskog trajanja opcije, a nakon toga nastavljaš koristiti internet u skladu sa osnovnom haloo tarifom.

Internet opcije možeš aktivirati neograničen broj puta u obračunskom periodu, ali istovremeno možeš imati aktiviranu samo jednu Dnevnu/Petodnevnu/Sedmičnu opciju.

Za korištenje opcija potrebno je postaviti APN (web.haloo.ba) i uključiti prijenos podataka u postavkama uređaja.
Kako aktivirati i provjeriti stanje Internet opcija?
Internet opciju možeš aktivirat putem USSD menija pozivom koda *100# i odabirom rednog broja 3 iz menija ili direktnim pozivom koda *103#, a stanje i trajanje aktivirane opcije provjeravaš putem USSD menija pozivom koda *100# i odabirom rednog broja 2 iz menija ili direktnim pozivom koda *102#. Provjera stanja preostalih MB je informativnog karaktera.

Nakon izvršene aktivacije primiti ćeš obavijest sa potvrdom o trenutku aktivacije, količinom dodijeljenih MB i vremenskim trajanjem opcije. Nakon isteka vremenskog trajanja ili iskorištenih MB, biti ćeš obaviješten putem SMS poruke u najkraćem mogućem roku. SMS je informativnog karaktera.
Koje Internet opcije imaju prioritet potrošnje?
Internet opcije imaju prioritet potrošnje u odnosu na internet uključen u mjesečnu pretplatu. Redoslijed trošenja MB, po prioritetu potrošnje, je sljedeći: Dnevna Petodnevna Sedmična MB uključeni u pretplatu.

Nisi pronašao odgovor?